Казалось бы, при чем здесь Ложкин? |
Чиновники ДП “Укрзалізничпостач” займаються підтасовуванням документів, в результаті чого закупівлі для залізниці проводяться за завищеними цінами. Про це заявив директор машинобудівного заводу “Укрзалізбуд” Віктор Руденко, передає РБК-Україна.
“Вони („Укрзалізничпостач“) просто підтасували документи. Але я ніколи не повірю, що підтасовуванням документів такого рівня займалися б клерки залізниці. Це набирає таких обертів, що нитки ведуть до керівництва країни”, — зазначив глава підприємства.
За його словами, призначені нині чиновники нічого не вирішують і не беруть на себе відповідальності.
“Їм передають зверху і вони виконують. Їм сказали — ідіть, ми вас витягнемо. Той, хто їм вказує, я думаю це навіть не міністерство. Там інші ляльководи”, — наголосив В.Руденко.
За словами керівника “Укрзалібуда”, на факти корупції у сфері закупівель на залізниці він звертав увагу замміністра інфраструктури Володимира Омеляна.
“Я був у заступника міністра інфраструктури пана Омеляна і поставив йому це питання. Він мені відповів, що вони найчесніший уряд і не беруть хабарів. Я їм охоче вірю. Тут справа не в хабарах — справа куди більш серйозна. Сто одинадцята стаття Кримінального Кодексу — зрада Батьківщині. Це завдання економічних збитків. Вони не беруть хабарі — вони руйнують нашу Батьківщину. Вони руйнують нашу віру”, — пояснив В.Руденко.
За словами директора “Укрзалізбуду”, в Києві існує “тіньової офіс”, де і приймаються рішення про те, кому і на яких умовах віддати перемогу в тендері.
“Ми знаємо, хто чого вартий, хто що виробляє, наші „шпигуни“ нам все розповідають”, — резюмував він.
“Вони („Укрзалізничпостач“) просто підтасували документи. Але я ніколи не повірю, що підтасовуванням документів такого рівня займалися б клерки залізниці. Це набирає таких обертів, що нитки ведуть до керівництва країни”, — зазначив глава підприємства.
За його словами, призначені нині чиновники нічого не вирішують і не беруть на себе відповідальності.
“Їм передають зверху і вони виконують. Їм сказали — ідіть, ми вас витягнемо. Той, хто їм вказує, я думаю це навіть не міністерство. Там інші ляльководи”, — наголосив В.Руденко.
За словами керівника “Укрзалібуда”, на факти корупції у сфері закупівель на залізниці він звертав увагу замміністра інфраструктури Володимира Омеляна.
“Я був у заступника міністра інфраструктури пана Омеляна і поставив йому це питання. Він мені відповів, що вони найчесніший уряд і не беруть хабарів. Я їм охоче вірю. Тут справа не в хабарах — справа куди більш серйозна. Сто одинадцята стаття Кримінального Кодексу — зрада Батьківщині. Це завдання економічних збитків. Вони не беруть хабарі — вони руйнують нашу Батьківщину. Вони руйнують нашу віру”, — пояснив В.Руденко.
За словами директора “Укрзалізбуду”, в Києві існує “тіньової офіс”, де і приймаються рішення про те, кому і на яких умовах віддати перемогу в тендері.
“Ми знаємо, хто чого вартий, хто що виробляє, наші „шпигуни“ нам все розповідають”, — резюмував він.
Нагадаємо, “куратором” в.о. генерального директора ДП “Укрзалізничпостач” Євгена Хорощака називають Михайла Бейліна, радника глави Адміністрації Петра Порошенка і бізнес-партнера сім’ї Бориса Ложкіна. За словами Є.Хорощака, саме М.Бейлін давав йому вказівки, яким чином організувати роботу держпідприємства.
З М.Бейліним пов’язують і призначення нового в.о. глави Адміністрації залізничного транспорту Олександра Завгороднього. Виконуючим обов'язки глави державного підприємства «Укрзалізниця» Олександр Завгородній став поза конкурсом за розпорядженням міністра інфраструктури Андрія Пивоварського. Завгороднього рекомендував головний куратор міністерства - радник глави АП Михайло Бейлін. Під час брифінгу Олександр Завгородній повідомив журналістів, що узгодження його кандидатури на посаду в. о. генерального директора "Укрзалізниці" відбулося в Адміністрації Президента після зустрічі з радником голови АП Михайлом Бейліним.
За словами політолога Вадима Карасьова, "кадрове рішення по "Укрзалізниці" міністр інфраструктури Андрій Пивоварський приймав з підказки інших". Народний депутат Геращенко повідомив, що за кадрові рішення, які приймаються радником глави АП Михайлом Бейліним, відповідальність у підсумку буде нести міністр інфраструктури і прем'єр-міністр.
Раніше у ЗМІ ("Українська правда", блог політичного оглядача Дмитра Тузова "Хто торпедує прозорі конкурси?" від 10.07.2015) була поширена інформація про те, що у Міністерстві інфраструктури України та Міністерстві аграрної політики і продовольства України, а також в деяких підвідомчих їм державних підприємствах, створена неофіційна система додаткового матеріяльного стимулювання держслужбовців. Суми щомісячних доплат сягають 50 тисяч доларів. Зокрема, саме стільки доплачують міністрам Олексію Павленку (Мінагрополітики) та Андрію Пивоварському (Міністерство інфраструктури).
"Зарплати "у конвертах" також отримують урядовці та керівники рангом нижче. Зокрема, в Мінагрополітики це - радник міністра Олександр Лієв (30 тисяч доларів), перший заступник міністра Ярослав Краснопольський (25 тисяч), заступник міністра Володимир Лапа (20 тисяч), директор продовольчого департаменту Дмитро Шульмейстер (3 тисячі). У Мінінфраструктури додаткові "гонорари" окрім міністра отримують: перший заступник Володимир Шульмейстер (30 тисяч доларів), заступник міністра Володимир Омелян (7 тисяч), аналітики міністерства, які раніше обіймали посади в компанії Dragon Capital - Олександр Мягкий (3 тисячі), Андрій Мотовиловець (3 тисячі), Олексій Соболєв (2 тисячі), Іван Макушенко (2 тисячі). Також додатково фінансуються співробітники "Укрзалізниці", яка підпорядковується Міністерству інфраструктури України: радник генерального директора з фінансових питань Дмитро Попель (30 тисяч доларів), заступник генерального директора з реформування Євген Кравцов (7 тисяч), директор з персоналу Олена Марина (5 тисяч). Отримує доплату у сумі 50 тисяч доларів і новий керівник "Укрзалізниці" Олександр Завгородній.
За даними ЗМІ, схему доплат організував Михайло Бейлін. Відомо, що ця особа вже досить давно займається підбором керівників у Мінагрополітики та Мінінфраструктури. Факт причетности Бейліна до розстановки керівників в обох міністерствах публічно визнав виконувач обов'язків директора ДП "Укрзалізничпостач" Євген Хорощак. Бейлін працює позаштатним радником голови АП Бориса Ложкіна.
З М.Бейліним пов’язують і призначення нового в.о. глави Адміністрації залізничного транспорту Олександра Завгороднього. Виконуючим обов'язки глави державного підприємства «Укрзалізниця» Олександр Завгородній став поза конкурсом за розпорядженням міністра інфраструктури Андрія Пивоварського. Завгороднього рекомендував головний куратор міністерства - радник глави АП Михайло Бейлін. Під час брифінгу Олександр Завгородній повідомив журналістів, що узгодження його кандидатури на посаду в. о. генерального директора "Укрзалізниці" відбулося в Адміністрації Президента після зустрічі з радником голови АП Михайлом Бейліним.
За словами політолога Вадима Карасьова, "кадрове рішення по "Укрзалізниці" міністр інфраструктури Андрій Пивоварський приймав з підказки інших". Народний депутат Геращенко повідомив, що за кадрові рішення, які приймаються радником глави АП Михайлом Бейліним, відповідальність у підсумку буде нести міністр інфраструктури і прем'єр-міністр.
Раніше у ЗМІ ("Українська правда", блог політичного оглядача Дмитра Тузова "Хто торпедує прозорі конкурси?" від 10.07.2015) була поширена інформація про те, що у Міністерстві інфраструктури України та Міністерстві аграрної політики і продовольства України, а також в деяких підвідомчих їм державних підприємствах, створена неофіційна система додаткового матеріяльного стимулювання держслужбовців. Суми щомісячних доплат сягають 50 тисяч доларів. Зокрема, саме стільки доплачують міністрам Олексію Павленку (Мінагрополітики) та Андрію Пивоварському (Міністерство інфраструктури).
"Зарплати "у конвертах" також отримують урядовці та керівники рангом нижче. Зокрема, в Мінагрополітики це - радник міністра Олександр Лієв (30 тисяч доларів), перший заступник міністра Ярослав Краснопольський (25 тисяч), заступник міністра Володимир Лапа (20 тисяч), директор продовольчого департаменту Дмитро Шульмейстер (3 тисячі). У Мінінфраструктури додаткові "гонорари" окрім міністра отримують: перший заступник Володимир Шульмейстер (30 тисяч доларів), заступник міністра Володимир Омелян (7 тисяч), аналітики міністерства, які раніше обіймали посади в компанії Dragon Capital - Олександр Мягкий (3 тисячі), Андрій Мотовиловець (3 тисячі), Олексій Соболєв (2 тисячі), Іван Макушенко (2 тисячі). Також додатково фінансуються співробітники "Укрзалізниці", яка підпорядковується Міністерству інфраструктури України: радник генерального директора з фінансових питань Дмитро Попель (30 тисяч доларів), заступник генерального директора з реформування Євген Кравцов (7 тисяч), директор з персоналу Олена Марина (5 тисяч). Отримує доплату у сумі 50 тисяч доларів і новий керівник "Укрзалізниці" Олександр Завгородній.
За даними ЗМІ, схему доплат організував Михайло Бейлін. Відомо, що ця особа вже досить давно займається підбором керівників у Мінагрополітики та Мінінфраструктури. Факт причетности Бейліна до розстановки керівників в обох міністерствах публічно визнав виконувач обов'язків директора ДП "Укрзалізничпостач" Євген Хорощак. Бейлін працює позаштатним радником голови АП Бориса Ложкіна.
Сергій Гриценко
http://kraina.name/articles/korrupciya/155627-rozpodilom-vsih-tenderiv-na-zaliznici-zaymaetsya-tino/
Читайте також:
Мін'юст: справу щодо обставин призначення глави «Укрзалізниці» потрібно розслідувати
Пивоварський і Бейлін мають відповісти за публічну брехню Завгороднього
Читайте також:
Мін'юст: справу щодо обставин призначення глави «Укрзалізниці» потрібно розслідувати
Пивоварський і Бейлін мають відповісти за публічну брехню Завгороднього