суббота, 25 июля 2015 г.

Пивоварський і Бейлін мають відповісти за публічну брехню Завгороднього

Пивоварський і Бейлін

За публічну брехню нового глави "Укрзалізниці" Олександра Завгороднього, який заявив, що будівельна компанія його сім'ї не співпрацює з залізницею, повинен відповісти міністр інфраструктури Андрій Пивоварський. Про це заявив народний депутат Антон Геращенко.

"Я вважаю, що тут є конфлікт інтересів. Для цього і повинне бути створене антикорупційне бюро, яке б займалося відстеженням подібного роду випадків, попередженням їх і притягненням до відповідальності за них", - зазначив парламентарій.

Геращенко повідомив, що за кадрові рішення, які приймаються радником глави АП Михайлом Бейліним, відповідальність буде нести міністр інфраструктури і прем'єр-міністр.

"Судячи з того, що я чую з різних сторін, з боку Адміністрації Президента є якийсь радник, який впливає на міністра з кадрових питань - це дуже погано. Потрібно уточнити у пана Бейліна, що він думає з цього приводу, і у пана Пивоварського. Тому що відповідальність за неякісні кадрові призначення буде нести міністр або прем'єр-міністр, а радники залишаться осторонь", - заявив нардеп.

Нагадаємо, раніше ЗМІ повідомляли, що у нового глави "Укрзалізниці" Олександра Завгороднього виявлена сімейна будівельна фірма "А. С. Інжиніринг Груп" (зареєстрована на сина і брата керівника УЗ), яка не розрахувалася із залізницею за транспортні послуги. Ще одна сімейна компанія "Сферастрой Інвест", як випливає з перевірки КРУ, завищувала коштувати робіт при проведенні будівельних робіт для Придніпровської залізниці (Придніпровська залізниця). Обидві компанії отримували підряди, коли Завгородній обіймав керівні посади на Придніпровській залізниці.



14 липня в кризовому Українському медіа-центрі Олександр Завгородній заявив, що компанія, оформлена його родичам, ніколи не працювала з залізницею.

Раніше у ЗМІ ("Українська правда", блог політичного оглядача Дмитра Тузова "Хто торпедує прозорі конкурси?" від 10.07.2015) була поширена інформація про те, що у Міністерстві інфраструктури України та Міністерстві аграрної політики і продовольства України, а також в деяких підвідомчих їм державних підприємствах, створена неофіційна система додаткового матеріяльного стимулювання держслужбовців. Суми щомісячних доплат сягають 50 тисяч доларів. Зокрема, саме стільки доплачують міністрам Олексію Павленку (Мінагрополітики) та Андрію Пивоварському (Міністерство інфраструктури).  

"Зарплати "у конвертах" також отримують урядовці та керівники рангом нижче. Зокрема, в Мінагрополітики це - радник міністра Олександр Лієв (30 тисяч доларів), перший заступник міністра Ярослав Краснопольський (25 тисяч), заступник міністра Володимир Лапа (20 тисяч), директор продовольчого департаменту Дмитро Шульмейстер (3 тисячі). У Мінінфраструктури додаткові "гонорари" окрім міністра отримують: перший заступник Володимир Шульмейстер (30 тисяч доларів), заступник міністра Володимир Омелян (7 тисяч), аналітики міністерства, які раніше обіймали посади в компанії Dragon Capital - Олександр Мягкий (3 тисячі), Андрій Мотовиловець (3 тисячі), Олексій Соболєв (2 тисячі), Іван Макушенко (2 тисячі). Також додатково фінансуються співробітники "Укрзалізниці", яка підпорядковується Міністерству інфраструктури України: радник генерального директора з фінансових питань Дмитро Попель (30 тисяч доларів), заступник генерального директора із реформування, майнової та правової політики "Укрзалізниці" Євген Кравцов (7 тисяч), директор з персоналу Олена Марина (5 тисяч). Отримує доплату у сумі 50 тисяч доларів і новий керівник "Укрзалізниці" Олександр Завгородній.  

За даними ЗМІ, схему доплат організував Михайло Бейлін. Відомо, що ця особа вже досить давно займається підбором керівників у Мінагрополітики та Мінінфраструктури. Факт причетности Бейліна до розстановки керівників в обох міністерствах публічно визнав виконувач обов'язків директора ДП "Укрзалізничпостач" Євген Хорощак. Бейлін працює позаштатним радником голови АП Бориса Ложкіна.  

Втім, правоохоронні органи не спростовують і не підтверджують інформацію про неофіційну виплату високопосадовцям у Міністерстві аграрної політики та продовольства та Міністерстві інфраструктури надбавки до зарплати. Також немає підтвердження щодо законности діяльності Михайла Марковича Бейліна з пошуку кандидатів на керівні посади у Мінагрополітики та Мінінфраструктури і подальшого щомісячного матеріального стимулювання обраних співробітників.

Ресторатор Михаил Бейлин занимается подбором руководителей на крупнейшие госпредприятия транспортной отрасли
Семья инженеров ищет подряд. Интересный бизнес нового главы Укрзалізниці
Александр Завгородний: С ресторатором Бейлиным мы встречались перед согласованием моей должности в АП
Подбором руководителей на крупнейшие госпредприятия транспортной отрасли занимается советник главы АП Михаил Бейлин
Чиновники Януковича не должны руководить "Укрзализныцей", - "Всеукраинская люстрация"
Реформа «Укрзализныци»: ни одного шага вперед и два назад 

http://koruptsija.blogspot.com/2015/07/pivovarskiy-beylin-dolzhny-otvetit-publichnuyu-brekhnju.html